Три поколения и толкова много истории за разказване

Истории за красотата, грижата за кожата и семейните ценности, които наистина заслужават време и внимание.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 28 септември 2021

Фотография: Яни Яков

Срещата е с Надя Халачева и дъщеря ѝ Карина. Мястото е Este Fitness & SPA – луксозната wellness дестинация в сърцето на столицата, същевременно някак далеч от цялата градска лудница. Спокойствие, безвремие, тишина и… Отнесох се, но ще довърша. Тези усещания са доловими с първата стъпка зад големите врати на Este, където се намира и един от експертните центрове на Biologique Recherche. Брандът, свързващ изключително силно жените в семейството на Снежана Халачева - майката на Надя. "Мама използва марката, баба използва марката, понякога и аз", разкрива ни Кари. Всички в GRAZIA се влюбихме в идеята да представим трите поколения в контекста на красотата. Оказва се, че е била изцяло нейна. Вълнението в очите ѝ за мен е достатъчно ясен знак, че трябва да дадем максимума, за да може този проект да оживее по начина, по който си го представя самата тя. Три жени, на различна възраст и с различни виждания за света, обединени от Biologique Recherche.

Три поколения и толкова много истории за разказване

"Красотата ни създава хармония. Обичаме да виждаме красота", споделя Надя

Работата на Надя с бранда започва случайно. Току-що навлязла в България, тя не е чувала историята на френските пионери в красотата, но моментално остава изключително впечатлена от терапиите и техния ефект. Като човек, борил се не малко години с акне и пробвал какво ли не в света на медицината и козметиката, тя проявява търпение и проблемът изчезва завинаги. Сега продуктите на марката използват жените в цялото семейство. „Когато започнеш, придобиваш моментално сияние и здравословен вид. Равносилно е на онези моменти, в които си влюбен и хората ти казват, че светиш." Любимата процедура на Надя е „Втора кожа", революционна 3D маска от нанофибри с 80% хиалуронова киселина. „Зависи от моментното състояние, сезона, как се чувствам, как изглеждам." Обича още хидратиращата терапия, миксът от два бустера за по-силен ефект или комбинираният модул Biologique Féerie. „Просто от каквото има нужда кожата ти в момента."

Аз обаче съм впечатлен от персонализираното и софистицирано отношение. За разлика от доста други имена на пазара, при Biologique Recherche го няма желанието веднага да изсипеш торба с пари и евентуално да получиш нещо в замяна. Тук има реални действия и още по-реални резултати. Започва се с дълга дискусия „как се храни човек, къде живее, каква козметика е ползвал до момента и как се е грижил за кожата си, как измива лицето." Това е и причината да няма случайна употреба. "Много пъти са ни се обаждали клиенти, харесали даден продукт онлайн. Искат да им го изпратим с куриер и питат как да платят, но ние категорично отказваме да продаваме козметика без визуална, тактилна или апаратнта диагностика. За нас и за марката е важно тази козметика да бъде конкретно препоръчана", уверява ни Надя. Любопитно ми е дали клиентите го оценяват. „Да, постоянно ми звънят и задавят въпроси. Консултациите са постоянни, грижата – също." Дори миналата година по време на социалната изолация, когато са се случвали дистанционно.

57

Истината е, че при Biologique Recherche има реални действия и още по-реални резултати

Докато говорим, Кари стои до мен и гледа с особен интерес и ярко сияние. Сама ни разказва, че Надя вече е възпитала усет към красотата и я е научила да почиства лицето си. Двете дори споделят време заедно пред огледалото. Докато водещата сила на Este взема телефона си, за да ни покаже няколко сладки снимки, в които 9-годишната ѝ наследница носи лента за коса на марката, разбираме, че тя също почиства кожата си с BR заради многобройните театрални представления, в които участва. Няколко разменени въпроси и отговори по-късно, Надя и Кари потвърждават това, което става ясно от първата секунда, прекарана с тях. Любовта към красотата е семейна черта, формирала сходния им вкус. „Обичаме красотата в цялостната ѝ форма. Като започнем от вътрешната, как изглеждаме външно, какви места посещаваме, какви дрехи носим, каква козметика ползваме." Вероятно провокиран от факта, че в последните три дни срещнах шест момичета с толкова близки черти на лицето, че съвсем спокойно можеш да ги помислиш за един човек или пък по-скоро подтикнат от някаква висша сила, не мога да не се запитам дали вече говорят за истинското значение на красотата. Надя не е против интервенциите, но също като майка си, предпочита естествения подход към нещата. „Давам пример на Кари и със сигурност я съветвам да се грижи за себе си по традиционния начин, преди да се стигне до нещо друго."

57

Последният човек, на когото са казали, че е красив? Самите те. „Помежду си си го казваме постоянно. Аз на нея, тя на мен, явно ни е заложено генетично. Красотата ни създава хармония. Обичаме да виждаме красота." Истината е, че „красиво" е изключително субективно понятие, което трудно можем да дефинираме категорично. Според тълковния речник е нещо, доставящо „наслада на погледа, на слуха", нещо „благородно, изискано, хармонично". За Надя означава „поддръжка, вътрешно състояние и блясък в очите", а за Кари „нещо, от което човек не може да свали очи". Каквото и да си говорим, по-права не може да бъде. Все пак тя е олицетворението на следващото поколение красота а ла Biologique Recherche. Повярвайте ми, изглежда обещаващо.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA