Празничен (и все пак практичен) гид за оцеляване

Или поне, ако говорим за тялото, духа и желанието всичко да е перфектно. После ще ни благодарите.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 20 декември 2021

Ако в началото на декември казваме, че празниците са зад ъгъла, то към днешна дата те буквално са готови да стъпят пред входната ни врата. Измежду суетенето около предварителната подготовка, желанието всичко да е перфектно и търсенето на време за собствено удоволствие, накрая осъзнаваме, че сме изяли горе-долу половин килограм бисквити и сме прекарали повече от 8 часа в една позиция. Как да помогнем на тялото и ума си? GRAZIA споделя в следващите редове.

Фибрите помагат.

Най-вече за изхвърлянето на мазнините, захарите и лошия холестерол от тялото. Те помагат и за понижаване нивата на кръвната захар и оптималното действие на червата, така че хапвайте овесени ядки, моркови и чушки.

Не забравяйте зеленчуците.

Колкото и вкусно да е месото, балансирайте храненията си със зеленчуци и плодове. Но не прекалявайте с цитрусите.

Празничен (и все пак практичен) гид за оцеляване

Внимавайте с избора на алкохол.

Така де, той е горе-долу задължителна част от случващото се по празниците. Старайте се да не смесвате прекалено много видове и да избирате такъв, който не съдържа много мазнини. Водката, рома и червеното вино са логични избори.

Помогнете на черния си дроб.

Чаша кафе или чай преди и след хранене, наситено с мазнини, със сигурност ще поддържа черния ви дроб в топ форма. Същото важи за грейпфрута, крушата, цвеклото, ядките и зехтина.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: GIFT GUIDE С LAST-MINUTE ИЗНЕНАДИ ЗА ЛЮБИМИТЕ ХОРА

Опитайте се да спите достатъчно.

Липсата на сън със сигурност ще повлияе негативно на тялото и ума ви, така че колкото и натоварена да е празничната програма, опитвайте се да бъдете в леглото до полунощ. Или поне да не лягате, когато е редно да ставате.

57

Подгответе подаръците и рецептите предварително.

Колкото по-рано са готови изненадите за любимите ви хора, толкова повече време ще имате за забавления в тяхната компания. Постарайте се всичко да е ready до 23 декември. Планът за вечерите и обедите  - също.

Алое верата е новият ви най-добър приятел.

Чай от алое вера не само ще успокои действието на храносмилателните процеси, но и ще понижи кръвната захар. Освен това е и страхотен антиоксидант.

Изчезнете от социалните мрежи.

Сигурни сме, че ще искате да видите коледната елха (сякаш би имала само една) на Марая Кери и празничните пуловери на Рийз Уидърспуун. Както и какво прави бившето ви гадже, но ако screen time отчетът показва повече от 3 часа, значи прекалявате.

Направете си детоксикиращ масаж.

Знаете, че сухото "четкане" на тялото помага за премахването на мъртвите кожни клетки и отпушването на порите. То обаче подобрява кръвообращението и лимфния дренаж. С всички токсини около празниците, така ще стимулирате и метаболизма си. Направете го в следобеда на 23 декември.

Фотография: Pexels

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA