Виктория Бекъм пуска на пазара секс играчки?

Едва ли остана нещо, което може да ни изненада тази година, но сме малко озадачени от новото пазарно решение на Пош Спайс.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 05 август 2020

Очевидно всеки иска да се докосне до печелившата формула на Гуинет Полтроу и нейният лайфстайл бранд goop, който овладя до съвършенство тънката граница между провокацията, шока и модерния начин на живот.

Казваме го, защото се говори, че Виктория Бекъм е готова да последва примера на своята колежка през Океана и планира да пусне на пазара собствена линия секс играчки. Разбира се, към момента на писането на този текст, тази информация е базирана само на предположения и информация от източници, близки до семейството, което, както добре знаем, в повечето случаи, не гарантира стопроцентова сигурност.

https://www.instagram.com/p/CDJ7xILpDZ5/

"Виктория смята, че има провокативно чувство за хумор, но няма да се опитва да вземе търговската ниша на Гуинет", споделят нейни приятели, но въпреки това, ясно е, че е доста малко възможно.

Според The ​​Sun, Пош Спайс, която вече има свои собствени марки за мода и красота, е получила официално разрешение за продажба и на лайфстайл продукти в Америка. Модната дизайнерка планира да пусне дизайнерски свещи, кремове и други лайфстайл продукти на територията на Щатите, което със сигурност ще донесе голям скок в приходите ѝ от международния пазар.

85

Честно казано, можем да разберем желанието за своеобразна експанзия, породено от Гуинет. Когато стартира бранда си през 2008 г., актрисата едва ли предполага, че ще го развие до империя, струваща 191 милиона паунда и предлагаща на пазара нефритени яйца и вибратор от 24-каратово злато за 12 000 паунда. Ако случайно сте пропуснали, последното ѝ маркетинг попадение беше свещта с аромат на... оргазъм.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA