Спортни преговори, нова музика и модни сесии. Джей Ло определено не си губи времето!

Дженифър Лопес просто обича да прави много неща, през последната седмица ни го доказа неведнъж.

Димитър Андонов 10 септември 2020

Не знам дали ще ми повярвате, ако кажа, че заглавието на този текст отне повече време от неговото написване. Простата причина това да е истина се крие в мултифункционалността на Джей Ло. Любимата ни латино кралица води битки на няколко фронта и винаги е готова да изненада и впечатли почитателите си.

Преди няколко дни тя сподели снимка в официалния си Instagram акаунт, за която позира с продуцента Mad Tasty, намеквайки, че "новата музика е точно зад ъгъла!"

https://www.instagram.com/p/CEw0Hb_JWth/

Новината е страхотна, тъй като единственото музикално вдъхновение на Лопес тази година е ремиксът на If You Had My Love. Феновете очакват и излизането на нейния все още неозаглавен девети студиен албум, който ще бъде първият такъв след A.K.A. от 2014-а, известен със синглите „I Luh Ya Papi", „First Love" и „Booty".

През юли Джей Ло разкри, че работи и по нова музика с Малума, с когото ще си партнира в предстоящата романтична комедия Marry Me. "Направих албум с този филм, така че има много нови вълнуващи песни", разкрива тя при гостуване в шоуто на Джими Фелън. "Имам шест или осем, Малума участва с две или три."

https://www.instagram.com/p/CBlYn_jpHch/

Само няколко дни по-късно Лопес прекара Денят на труда в компанията на Алекс Родригес и цялото си семейство, като, разбира се, не пропуснаха да споделят невероятен семеен портрет в бяло, който очарова техните последователи.

Бързо след това стана ясно, че намеренията на двойката да купи собствеността на New York Mets, може и да не се осъществи, тъй като вече текат ексклузивни преговори с милиардера Стив Коен. Въпреки това, звездното дуо не е готово да се откаже. Говори се, че Родригес и Лопес са дали гаранция, че отборът ще спечели световните серии през първите 10 години от притежанието им или ще дари 100 милиона долара на различни благотворителни организации в Ню Йорк.

"Не е свършено, докато не свърши", споделят те. "Ние сме жители на Ню Йорк и няма да се откажем. Смятаме, че имаме най-добрата оферта за спорта, отбора и града."

Успоредно със спортните преговори, Джен се появи и в новата рекламна кампания на Coach. Новите предложения на луксозния бранд включват уютни суитчъри, класически тренчкоти, структурирани кожени чанти и аксесоари, подписани с абстрактните артистични визии на марката.

Убедихте ли се, че няма нещо, което Джей Ло да НЕ е направила?

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA