Любопитството ни обединява

30 октомври 2025

Фотография: PR

Луксът вече не е това, което беше. Той не е логомания, не е показност, той е изживяване, емоция, провокация. През последните години идеята за ексклузивност на бранд или услуга се промени коренно – от парад до усещане.

За да останат релевантни, марките трябва да предлагат не просто продукти, а емоции. Да, това важи дори за България, където, макар често да се шегуваме, че всичко идва със закъснение, ние, потребителите, определяме темпото и то понякога напомня на състезание от Formula 1.

IQOS - бутиково събитие

IQOS - бутиково събитие

Преди броени дни в София се случи едно бутиково събитие, което доказа, че концепцията за създаване на емоции е водеща за иновативните брандове, които гледат смело към бъдещето. Бездимната алтернатива IQOS събра лимитирана група от 50 човека, за да им представи обновената си програма за лоялност IQOS CLUB по начин, който провокира любопитството и сетивата. Сред гостите бяха представители на медиите, артистичните среди и бизнеса. Те потеглиха на пътешествие за сетивата в първото по ропа си имерсивно пространство в България Videnie. Мястото беше преобразено в синхрон със стилистиката на бранда и посланието за любопитството като силата, която отваря съзнанието за по-добрите избори.

IQOS - бутиково събитие

IQOS - бутиково събитие

Събитието носеше усещането за изживяване без аналог, което обединява, изненадва и провокира. Всъщност тази концепция заема ключово място в програмата за лоялност, където потребителите имат възможност да отключват баджове и да печелят награди - някои от тях такива, които буквално  не могат да се купят с пари.

IQOS - бутиково събитие

Приглушена светлина, прожекции по стените музика от DJ Santo Doming, хотеография от Коста Каркашиян и дълга маса, отрупана с кулинарни произведения от шеф Божана Кацарова. Така изглеждаше вечерта на IQOS CLUB. Но това не беше всичко. Официалният старт на обновената програма за лоялност даде една неочаквана музикална колаборация между Криско и DJ DIASS. Двамата, обединени от идеята за любопитството, създават ремикс на хита на Криско "Да или не", който ще е наличен за членовете в програмата за лоялност.

Въпросът на вечерта беше: „Готов ли си?".  Отговорът беше – да.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA