![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/9a/9a9ae8cf626d48f88503ce32b3b3e0a3.jpg?quality=85&404=default&v=02)
Скоро ви разказахме за раждането на една кутията шоколадови бонбони, която "среща" тъмния шоколад и ментата, за да ни достави усоволствие като никое друго. AFTER EIGHT® се появяват през 1962 година, когато пазарната ниша на луксозните шоколадови бонбони в кутия била готова за появата на продукт, който да накра потребителите да се влюбят.
А когато има незабравима среща, когато има химия, когато има комбинация от категоричност и вкус, точно тази история си заслужава да бъде разказана...
Така прави и марката AFTER EIGHT®, започвайки да промотира уникалния си продукт със серия реклами през 60-те. Те включвали популярни жени за времето си, тогавашните инфлуенсърки, ако можем да ги наречем така с намигане. За да подчертаят усещането за премиум качество и луксозно изживяване, AFTER EIGHT® създават реклами, които показват висшето общество в любимите им занимания - карайки Ferrari, разхождайки се из големите си дворове, вечеряйки в приятна атмосфера, разбира се винаги в компанията на най-специалните шоколадови бонбони.
![page](/Content/ImagesDatabase/33/33aef4c7c8cd49e8921bf4d2ff58d0c3.jpg?v=1&maxwidth=760&)
През 70-те рекламите се фокусират все повече върху шоколадовите бонбони - тяхната форма, кутия, опаковка, въобще идеята за стил и качество във всичко свързано с AFTER EIGHT®. Тогава се появил и слоганът Life Begins After Eight, който "срещал" потребителите с висшето общество на Великобритания, подчертавайки, че в точно тези социални кръгове AFTER EIGHT® са издигнати на пиедестал.
![after](/Content/ImagesDatabase/4c/4c2bc55b72d345b2a9863d7ac18a808a.jpg?v=1&maxwidth=760&)
През 80-те AFTER EIGHT® и креативният екип зад марката решават да използват хумора като най-добра рекламна стратегия. Чрез него намерили страхотен вариант да оставят в миналото рекламите, показващи твърде заможни хора, в които не всеки може да се припознае. Новите реклами на любимите шоколадови бонбони били забавни, те показвали различни начини, по които хората могат да се насладят на любимите бонбони.
![after](/Content/ImagesDatabase/ff/ffe7b2da9f704ffb9e53f9bc1083a26d.jpg?v=1&maxwidth=760&)
В следващото десетилетие, 90-те, пък се появила най-запомнящата се и най-скъпата реклама на AFTER EIGHT®. Нейното име било Dinner Party и включвала звезди като Наоми Кембъл и Стивън Фрай и легендарната Мерилин Монро.
Важното обаче не е социалният кръг, в който сме. Не е и начинът, по който ядем своята кутия бонбони AFTER EIGHT®. Единственото, което има значение е вкусът, точно този ,в който се вклюбват всички още през 1962-а, вкусът и до днес ни кара да се чувстваме специални.
Кутията шоколадови бонбони, срещата между тъмния шоколад и ментата, може да ни пренесе на вечеря с Мерилин и Наоми, на разходка в английската провинция, на луксозна вечеря в имение, въобще... до там където стига въображението ни. Оставете се на сетивата и на AFTER EIGHT® да ви водят...