
Фотография: PR
Никълъс Холт, актьорът, когото този сезон ще видим в ролята на Superman, и легендарната Клаудия Шифър застават рамо до рамо в най-новата кампания на Tommy Hilfiger – "The Hilfiger Racing Club". Снимани от именития Глен Лъчфорд, двамата звезди олицетворяват духа на колекцията – смесица от мотоспорт блясък и модна класа.
Холт, който е не само актьор, но и лицензиран състезателен пилот, внася автентична енергия на пистата. "Колекцията носи същата енергия, която ме привлича в състезанията – традиция, но пълна с живот и усещане за забавление", споделя той. Шифър, от своя страна, добавя доза носталгия и класа: "Томи има уникалния талант да прави модата едновременно вечна и закачлива. Беше истинско удоволствие да бъда част от този свят."
С кампанията "The Hilfiger Racing Club" Tommy Hilfiger преосмисля prep естетиката и я изстрелва в нова посока – буквално и преносно. Повлиян от винтидж мотоспорта, брандът поднася модерен прочит на американската класика, смесвайки колежански препи код с енергията на състезателната писта.
"Преосмислянето на prep стила е в основата на креативната ми визия вече 40 години", казва самият Томи Хилфигер. "От самото начало съм смесвал класическия американски стил с културни влияния, и съм развълнуван да продължа това наследство с една нова, смела глава."

Колекцията за есен 2025 бележи завръщане към Ню Йорк – сърцето на марката. Моделите включват ризи с обновени тартан десени, якета с водоустойчиво покритие и дамски тренч от устойчива вълнена смес. Аксесоарите – от емблематичната чанта American Icon до ръгби пуловери и плисирани поли със свежи детайли – създават усещане за лекота и индивидуалност.
Тази кампания поставя началото на нов моден манифест на бранда – с покана към всички, които обичат стила, но отказват да следват правила. Без нужда от RSVP, но с много характер и свобода.
С над 40 години история, брандът Tommy Hilfiger отново доказва, че може да бъде едновременно традиционен и революционен. От култовия билборд на Times Square през 1985 до днешните кампании с Холт и Шифър – всяко поколение намира себе си в Hilfiger вселената. А тази есен, това е вселена на високи скорости, висока мода и високи очаквания.