Фотография: Profimedia
Британската актриса Мили Боби Браун за пореден път доказва, че освен успешна звезда от киното и телевизията, е и предприемач с ясна визия. Тя е лицето на най-новата рекламна кампания на собствената си марка "Florence By Mills", посветена на празничната колекция Holiday Gift Guide.
В кампанията, изпълнена с празнично настроение и закачлива естетика, младата звезда се появява в ролята на стилен "секси Дядо Коледа", привличайки вниманието с естествен чар и свежо излъчване. Новата колекция представя продукти, подбрани като идеални подаръци за сезона — от грижа за кожата до козметични комплекти.

Основана от самата Браун, марката "Florence By Mills" е създадена с мисията да предлага достъпна и универсална красота за всеки, независимо от възраст или пол. Философията ѝ е насочена към приемане, естественост и радост от самоизразяването — ценности, които се отразяват и в новата празнична кампания.
С тази инициатива Мили Боби Браун още веднъж затвърждава позицията си като едно от най-влиятелните млади лица в света на модата и красотата, обединявайки творческата си страна с желанието да вдъхновява чрез собствен бранд.
