Фотогафия: Moncler
Moncler Grenoble представи новата си кампания, заснета от прочутия фотограф Марио Соренти. Звездите в нея са актьора Венсан Касел, супермодела Амбър Валета, олимпийската шампионка по сноуборд Клои Ким и световния шампион по ски алпийски дисциплини Лукас Пинейро Браатен, който е и посланик на марката.
Четиримата позират за разкощна снежна фотосесия на фона на Алпите, облечени в ключови модели от колекцията — от цялостен деним екип за ски до вълнен габардинено палто с овча кожа за après-ski. Линията на Moncler Grenoble комбинира техническа иновация и японско майсторство, като предлага деним, който е едновременно ветроустойчив, водоустойчив и дишащ.


Колекцията включва якета и панталони с високофункционални детайли като YKK AquaGuard водоустойчиви ципове, вентилационни отвори, RECCO рефлектори за спасяване при лавини, прибиращи се качулки, разтегателни маншети с отвори за палци, напълно подлепени шевове, джобове за ски карта и защитни поли против сняг. Материите варират от велур и овча кожа до високотехнологичен найлон, като колекцията предлага богати текстури, включително шоколадово кафява вълна и овча кожа.
Партньорството на Moncler с Лукас Пинейро Браатен, започнало през октомври 2024 г., ще продължи и на Зимните олимпийски игри през 2026 г., където спортистът ще се състезава с екипировка на Moncler Grenoble. Марката подкрепя и Бразилския олимпийски комитет и Федерацията по снежни спортове на Бразилия като официален спонсор и технически партньор.


В кампанията участва и олимпийската шампионка Клои Ким, най-младата жена, печелила злато в дисциплината snowboarding halfpipe. Междувременно Moncler е подновил партньорството си и с посланика Шон Уайт за третата колекция Whitespace x Grenoble, включваща сноубордове с всестранна проходимост. Ще бъдат пуснати общо 200 индивидуално номерирани борда — 100 в синьо и червено и 100 в графично черно-бяло.