Гениите се раждат луди: Уил Смит стана лице на Moncler

Гениите са известни с изключителните си способности: предвиждат неочевидни неща, в които никой около тях не вярва и ги изпълняват със самоотверженост. Такова поведение изненадва останалите и те го наричат ​​лудост. Гениите се смятат за луди, докато един ден целият свят не осъзнае тяхното величие.

Новата колекция на Monsler е посветена на точно тези уникални хора. Автор на рекламната кампания под мотото Genius Is Born Crazy („Гениите се раждат луди”) е известният британски фотограф Тим Уокър, а първият герой в кампанията е Уил Смит. Трябва да се отбележи, че за актьора и музикант това е дебютен проект в модната индустрия, до този момент харизматичният Смит никога не е сътрудничил с модни марки.

„Гениите се раждат луди” - за противоречията и трудностите, пред които е изправен един гений, за неговата еволюция и прехода отвъд границите на ежедневието. Във видеото Уил Смит се появява в червено яке, бяла тениска и блестящи панталони Moncler, плува във въздуха като магически джин, ролята на когото той играе във филма „Аладин”.

Неслучайно Moncler избира за новата си колекция темата за сложната връзка между гениите и външния свят. Цялата история на налагането на една марка са трудният път на развитие, загуби и провали, което в крайна сметка превръща Moncler в добре познат и бързо развиващ се бранд.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA