
Първото издание на Burrata Fashion Show превърна Морска гара Варна в моден подиум над водата.
Сцената, изградена директно върху кея, позволи залезът да стане естествен декор на дефилетата, а цялостното лежерно усещане за лято и la dolce vita в стил Италианска Ривиера, беше допълнено от бугенвилии, бели барове, огледален под, в който се отразява морето, и дрескод в бяло, стриктно спазен от всички 250 гости, сред които топ български инфлуенсъри, светски личности, представители на артистичния елит и модните среди.


Шоуто се откри с въздушен спектакъл на "Нов цирк Луиза", последван от дефилета на 18 български бранда, в които топ моделите на Ivet Fashion представиха 178 уникални аутфита на Radapola, D2Line, MagdalenaAlex, TeAdore P., VEZA, ZOË, DL by Dayana Lulcheva, Zora Romanska, PARAMIDONNA, My Lucinda, Sevi by Sevdalina, DVETE, Valeria Carlo, Vernissage и BOLD TYPE – обути и стилно завършени с характерните модели на INGILIZ. Брандът не само допълни визиите с характер и финес, но и направи силна заявка със своята PATTY – един от най-емблематичните им модели, представен като арт инсталация в човешки размер. Създадена специално за събитието, впечатляващата сандал-скулптура напомни на всички, че когато става дума за стил, INGILIZ мисли мащабно.




За начало Mika Arte впечатли публиката с колекция от рокли с ресни, буквално танцуващи около моделите, а провокативен финал на модната фиеста сложи PROVOCATIVE BRAND с артистично намигване към висшата мода, преведена на езика на smart casual.



Изненадващ и неочакван акцент в програмата беше включването на певицата Алисия, която се качи на сцената по време на дефилето на нейния бранд ALICE EVIS и изпълни на живо общата си песен с популярното дуо Torino & Pashata. Зад пулта се редуваха DJ Lilyan и DJ Sokrat, които зададоха ритъма на партито, продължило до ранните часове на следващия ден.

"Организирахме Burrata Fashion Show, защото вярваме, че съвременният ресторант е много повече от просто място, на което отиваш да се нахраниш – той е социално пространство, в което хората идват, за да общуват, да разпуснат в красива атмосфера и да опитат вкусна храна, поднесена по атрактивен начин. Водещо е цялостното преживяване и ние постоянно работим по създаването на нови и нови поводи нашите клиенти да се почувстват специални", коментира Яница Тилева – маркетинг директор на веригата. "Модата е част от ДНК-то на Burrata и за нас беше много важно да покажем подкрепата си за българските дизайнери, давайки им още една възможност да представят своето изкуство пред нашата публика. Радваме се, че това първо за нас модно събитие беше високо оценено от публиката и ни дава основание да сложим началото на традиция в организирането на подобни събития."


Гостите се насладиха на изтънчени коктейли от Martini и перфектно сервирана Stella Artois, която подчерта гастрономическата линия на вечерта, а лотария с награди от Mercedes‑Benz, GOTO Jewellery & Diamonds и Anne Semonin допринесе за доброто настроение на всички.
Представянето на най-новите модели на Mercedes-Benz пък внесе допълнително усещане за лукс и ексклузивност по време на Burrata Fashion Show, което обещава да се превърне в традиция и вече е сигурен повод за разговор.