![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/0d/0da6a9c578a442b28504c265d8e9c739.png?quality=85&404=default&v=02)
Wooden Spoon е българска марка, за която не бива да спираме да говорим. Освен че е единственият наш бранд, споменат в Кралската книга, разказваща за живота на бебе Арчи, Меган и Хари, той не спира да се развива и да предлага невероятни иновации, които винаги са 100% натурални. В сезона на морето, слънцето и ваканциите е точното време да поговорим и за слънцезащитата на Wooden Spoon, която само за първите няколко месеца на 2022 г. получи цели две награди!
![Wooden Spoon](/Content/ImagesDatabase/e2/e2ec6b2429bf427c8ac4c0f16825d78a.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Прозрачен цинк? Да!
Сещате се за белите следи, които минералната слънцезащита оставя по кожата, нали? Освен това тя се нанася и изключително трудно. Причината за всичко това е цинковият оксид, който на практика е естествен минерал, натрошен на бял прах. Затова и най-често нанасяме този тип продукти на децата. От една страна, за тях белите следи нямат значение, а от друга – минералните филтри са по-подходящи за нежната детска кожа, защото правят филм по повърхността й, който отблъсква UVA и UVB лъчите.
Но за Wooden Spoon ограничения не съществуват и марката създава прозрачен цинк! Да, правилно прочетохте. Той е не-нано, 100% натурален и одобрен от биосертифициращите органи. Проведените in-vivo, in-vitro и дерматологични тестове в доказани европейски лаборатории в Италия, Полша и България удостоверяват, че новите слънцезащитни лосиони с изцяло натурални съставки и безцветен цинк имат висока UVA&UVB защита. Те са деликатни към кожата, не дразнят и не предизвикват зачервяване и алергични реакции. И пак повтаряме – прозрачни са и това ги прави подходящи и за малки, и за големи.
Заслужени отличия
Фактът, че Wooden Spoon лансира първата в Европа 100% натурална слънцезащита с иновативен прозрачен цинк, донесе на марката престижната награда за "Пазарно лидерство" на националния конкурс за "Иновативно предприятие"*. Тази година слънцезащитният лосион на Wooden Spoon от серията Baby&Family спечели и отличието за най-добър бебешки слънцезащитен лосион на първите у нас Mother and Baby Awards. И това, без да е минала и половината година. Представете си колко награди ще събере марката до края на 2022-ра. Но най-важното е, че всяка от тях ще е напълно заслужена.
*Националният конкурс "Иновативно предприятие на годината" се организира от фондация "Приложни изследвания и комуникации", АРК Консултинг и Еnterprise Europe Network – България, с подкрепата на Генерална дирекция "Вътрешен пазар, промишленост, предприемачество и МСП" на Европейската комисия и на София Тех Парк.
В новия брой на GRAZIA Mama ще откриете специална изненада - тестер от слънцезащитата на Wooden Spoon, точно навреме за началото на лятото. Търсете на пазара!