Иновация, слънцезащита, България

Свързващата нишка между тези три думи е марката Wooden Spoon, която променя правилата в натуралната козметика и я изпраща директно в бъдещето.

Wooden Spoon е българска марка, за която не бива да спираме да говорим. Освен че е единственият наш бранд, споменат в Кралската книга, разказваща за живота на бебе Арчи, Меган и Хари, той не спира да се развива и да предлага невероятни иновации, които винаги са 100% натурални. В сезона на морето, слънцето и ваканциите е точното време да поговорим и за слънцезащитата на Wooden Spoon, която само за първите няколко месеца на 2022 г. получи цели две награди!

Иновация, слънцезащита, България

Прозрачен цинк? Да!

Сещате се за белите следи, които минералната слънцезащита оставя по кожата, нали? Освен това тя се нанася и изключително трудно. Причината за всичко това е цинковият оксид, който на практика е естествен минерал, натрошен на бял прах. Затова и най-често нанасяме този тип продукти на децата. От една страна, за тях белите следи нямат значение, а от друга – минералните филтри са по-подходящи за нежната детска кожа, защото правят филм по повърхността й, който отблъсква UVA и UVB лъчите.

Но за Wooden Spoon ограничения не съществуват и марката създава прозрачен цинк! Да, правилно прочетохте. Той е не-нано, 100% натурален и одобрен от биосертифициращите органи. Проведените in-vivo, in-vitro и дерматологични тестове в доказани европейски лаборатории в Италия, Полша и България удостоверяват, че новите слънцезащитни лосиони с изцяло натурални съставки и безцветен цинк имат висока UVA&UVB защита. Те са деликатни към кожата, не дразнят и не предизвикват зачервяване и алергични реакции. И пак повтаряме – прозрачни са и това ги прави подходящи и за малки, и за големи.

Заслужени отличия

Фактът, че Wooden Spoon лансира първата в Европа 100% натурална слънцезащита с иновативен прозрачен цинк, донесе на марката престижната награда за "Пазарно лидерство" на националния конкурс за "Иновативно предприятие"*. Тази година слънцезащитният лосион на Wooden Spoon от серията Baby&Family спечели и отличието за най-добър бебешки слънцезащитен лосион на първите у нас Mother and Baby Awards. И това, без да е минала и половината година. Представете си колко награди ще събере марката до края на 2022-ра. Но най-важното е, че всяка от тях ще е напълно заслужена.

*Националният конкурс "Иновативно предприятие на годината" се организира от фондация "Приложни изследвания и комуникации", АРК Консултинг и Еnterprise Europe Network – България, с подкрепата на Генерална дирекция "Вътрешен пазар, промишленост, предприемачество и МСП" на Европейската комисия и на София Тех Парк.

В новия брой на GRAZIA Mama ще откриете специална изненада - тестер от слънцезащитата на Wooden Spoon, точно навреме за началото на лятото. Търсете на пазара!

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA