Най-ценните съвети за хранене от сестрите Кардашиян

Отличните фигури на петте К се дължат на тези малко, но важни правила.

Гергана Димитрова
Гергана Димитрова 17 август 2022

Членовете на клана Кардашиян-Дженър може да са известни с това, че са известни, но е факт, че са в перфектна форма.

Ким възвърна тялото си веднага след раждането, Кендал винаги е безупречна на подиума, а останалите със сигурност не остават по-назад. Както може да се досетите, не всичко е въпрос на ген.

Най-ценните съвети за хранене от сестрите Кардашиян

БЕЗ МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ

Млечните продукти оказват негативно влияние върху храносмилателната система, предизвиквайки подуване на стомаха и газове. Това насища организма с кислород, което не само се отразява на килограмите, но и на състоянието на кожата и на запасите от енергия. Затова най-добре изключете млякото.

След като спира да пие прясно мляко, само за месец Клои Кардашиян отслабва с точно пет килограма.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: 9 ХРАНИТЕЛНИ КОМБИНАЦИИ, КОИТО НИ ПОДДЪРЖАТ ЗДРАВИ

fvgbhnj

"СБОГОМ НА ХЛЯБА"

Може да хапвате ориз и овесени ядки, но в умерени количества. Всичко със съдържание на глутен и захар обаче трябва да отпадне. Избягвайте хляба, кексовете и сладкарските изделия.

Кортни Кардашиян не яде глутен в 99% от ежедневието си и споделя, че на това дължи цялостното усещане за тонус.

jj

НЕ СЛОЖНА, А ПРОСТА ХРАНА

Забравете за енергийните напитки и енергийните блокчета. Повечето от тях съдържат натрий и захар, както и кофеин, който може да предизвика стомашен дискомфорт.

Не вярвайте и на продуктите с ниско съдържание на мазнини. Една от основните грешки на много от хората, които искат да отслабнат, е, че посягат към нискомаслените млечни продукти. Обезмаслените диетични продукти със сигурност съдържат оцветители и заместители, които ще работят срещу вас.

Общо взето, когато видите етикет с дълъг списък от съставки, по-добре го оставете на рафта. Вместо това опростете нещата. Всеки организъм се нуждае от основни храни - повече риба, въглехидрати (ориз, картофи, батати), птиче месо, свежи плодове и зеленчуци.

fghj
​​​​​​​

МНОГО ПРОТЕИНИ

С други думи, "ДА" на белтъците за вечеря. Както и на зеленчуците и рибата.

Запасете се и с бадеми. Въпреки че ядките биват смятани за висококалорична храна, суровите са наистина полезни. 12 бадема и няколко пресни плодове ще заредят организма с енергия, която ще ви позволи да тренирате близо 90 минути.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ЛЕТЕН ДЕТОКС С ТРИ РЕЦЕПТИ ЗА СМУТИ ОТ КЕЙТ ХЪДСЪН

fffr
​​​​​​​

ВОДА, ВОДА И ПАК ВОДА

За всеки килограм тегло са нужни 50 милилитра вода. Тя е важна за отстраняване на токсините, защото в същото време регулира и температурата на тялото.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA