Оскарите с двойно по-малко зрители тази година?

Наградите на Академията ще бъдат раздадени в неделя, а експерти посочват, че е възможно интересът да бъде особено нисък.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 21 април 2021

Още от самото начало Оскарите са най-престижния и церемониален поглед към онази страна на Холивуд, която остава скрита за повечето от нас.

Въпреки ситуацията в света, в момента сме на няколко дни разстояние от 93-тото ежегодно връчване на наградите и докато немалко хора са особено развълнувани, статистики показват, че нещата за събитието не изглеждат никак добре.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: МАНК, МАРИЯ БАКАЛОВА И ДРУГИТЕ ПРЕТЕНДЕНТИ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ ОСКАРИ

Раздаването на Златните глобуси и Грамитата ангажира съответно 60 и 53% от телевизионния праймтайм в САЩ, а повечето зрители на наградите на Академията вероятно ще се информират за победителите и червения килим от профилите на любимите си звезди в социалните мрежи, тъй като церемонията почти винаги носи силни политически послания.

Честно казано, след като целият награден сезон се случи в Zoom, очакваме с нетърпение първият път, в който звездите реално ще стъпят там, където са заслужили.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ВСИЧКО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ ОСКАРИ

Напълно естествено, траекторията, по която се движи Холивуд в момента е леко непредсказуема, но предвид факта, че рейтингите за събитието са паднали с 44% между 2014 г. и 2020 г., със сигурност ще бъде интересно.

Цената за рекламен спот по време на телевизионното излъчване е 2 милиона долара - с около 13% по-малко спрямо миналогодишната цена, а проучвания показват, че след като през 1998 г. 57.2 милиона души са проследили голямата церемония, за 2021 г. (за първи път!) се очаква милионите да бъдат придружени от едноцифрено число.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA