9 хранителни комбинации, които ни поддържат здрави и красиви

Всеки иска споменатото в заглавието. Защо да не го постигнем, ако храната може да ни помогне с тази цел?

Димитър Андонов 22 септември 2020

Всеки има предпочитани хранителни комбинации, без значение дали понякога те изглеждат странни в очите на останалите. Събраните измежду тези редове са напълно "нормални", ужасно вкусни и страшно полезни. Чуваме ли как отивате към кухнята?

9 хранителни комбинации, които ни поддържат здрави и красиви

АВОКАДО И ЗЕЛЕНА САЛАТА Салатата от спанак или зеле е с ниско съдържание на калории и с високо съдържание на хранителни вещества, но може да ви остави с усещането за глад. За да стане по-засищаща, пробвайте да добавите авокадо, което е богато на антиоксиданти.

85

ОВЕСЕНИ ЯДКИ И ОРЕХИ Наличието на повече фибри в ежедневното ви меню може да доведе до загуба на тегло и да ви осигури енергичен старт на деня. Най-прекрасният начин да го гарантирате? Овесени ядки и орехи.

95

ЯЙЦА, ЧЕРЕН БОБ И ЧУШКИ Според изследване, проведено в американски университет, хората, които са закусвали яйца, огладнавят по-бавно от тези, които, например, са хапнали сандвич. Черният боб и чушките правят комбинацията още по-вкусна и здравословна, благодарение на двойната доза фибри.

98

ТЕЛЕШКО И БРОКОЛИ Говеждото е богато на протеини и желязо, които тялото използва за изграждане на червени кръвни клетки. Броколите пък са пълни с витамин С, така че със сигурност са перфектната гарнитура за всяка сочна пържола.

9

ЗЕЛЕН ЧАЙ И ЛИМОН Предполага се, че редовната консумация на зелен чай може да доведе до намаляване на теглото и кръвното налягане, а лимонът му позволява да бъде по-добре усвоен от тялото.

98

СЬОМГА И СЛАДЪК КАРТОФ Неслучайно рибата често е наричана "храна за мозъка". Нейните омега-3 мастни кисели спомагат за стимулирането на нервните импулси, а в комбинация със сладък картоф "донасят" на организма и много полезни калории. 

875

КИСЕЛО МЛЯКО И МАЛИНИ Този невероятно вкусен десерт може да помогне за изгарянето на мазнини. Защо? Защото е пълен с калций, витамин D и фибри. Само и единствено полезни вещества!

356

ГЪБИ И ТЕЛЕШКО МЕСО Да, можете да ядете бургери и да отслабвате - тайната е да замените 50% от месото с нарязани или смлени гъби, тъй като те олекотяват всяко ястие, без да пестят от аромата на месото, а едновременно с това поддържат и нивата на кръвната захар в границите на нормалното.

587

ЧЕРЕН ШОКОЛАД И БАДЕМИ Тъмният шоколад ни дава нужната доза сладост, но и ни помага да се чувстваме добре. В комбинация с високопротеиновите бадеми той дори може да поддържа нивата на кръвната ни захар и да пази сърцето.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA