Good Morning: фитнес упражнения за разбуждане

Лидия Делирадева 01 ноември 2019

Според един писател, „всяка сутрин е възможност да започнете живота си наново". Затова ви предлагаме някои идеи как да се разбудите с упражнения.

Правилно дишане

Когато се събудите, не бързайте да скачате от леглото, а си полежете 2-3 минути, настройвайки се за ставане. Най-добре е денят да започне с премерено дишане с контрол на дихателните движения на тялото. Първо, гръдно дишане: повдигнете гръдния кош при вдишване, спуснете го при издишване, като правите дихателните движения по 3 секунди (вдишване - 3 / издишване - 3). След минута такова дишане преминете към коремен тип със същото темпо и дълбочина, само че с контрол на движенията на корема. Малко тичане на място или клякания ще ви помогнат да включите главата си и да се концентрирате.

Гимнастика за ставите и йога

Активните движения не трябва да се извършват веднага след като станете от леглото. Достатъчно е да се разтягате и да правите ставни упражнения. Идеална за това е йогата със специалния комплекс за събуждане „Сурия Намаскар" („Поздрав към слънцето"). Предимството на този комплекс е, че неговото изпълнение не изисква специално обучение. Ако имате някакви ограничения, можете да използвате допълнителни предмети, като столче за опора например. Упражненията се правят най-добре с боси крака и в дрехи, които не ограничават движението.

Всички движения трябва да са плавни и бавни, самият комплекс може да се повтори 2 до 5 пъти. Вижте във видеото.

Ако превърне „Сурия Намаскар" в традиция, човек може да се научи да се концентрира върху бизнеса си, да планира правилно деня си и, ако го направите всичко това с усмивка, тогава проблемите ще са много по-малко. Добро утро на всички!

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA