Спазвайте тези 9 правила при грижата за кожата

Зимният сезон идва с редица предизвикателства, за които е добре да бъдем подготвени.

Димитър Андонов 05 януари 2021

Зимата е тук и макар все още да не е разгърнала пълния си потенциал, резките температурни амплитуди са измежду истински големите заплахи за кожата. Не и ако сме подготвени. Не и ако знаем точно тези важни съвети в подхода при грижата за нея!

1. Изхвърлете старите си козметични продукти. Онези, които вече не ползвате, но не може да подарите на другиго. Просто го направете! Всеки козметичен продукт има срок на годност, с който е повече от желателно да се съобразите. 

2. Детокс и пречистване. Особено в първите дни на годината, когато храната и алкохолът от празниците все още не са напуснали тялото ни. Направете го, имаме специален детокс план точно тук!

Спазвайте тези 9 правила при грижата за кожата

3. Хидратирайте се. Изпивайте поне по литър вода на ден. За допълнителна хидратация се спрете на добри продукти и вода с екстракт от роза. Ще останете доволни... и спокойни!

4. Ексфолирайте. Бъдете нежни и не го правете повече от два пъти седмично. Лицето е особена територия, внимавайте.

5. Отпуснете се. В никакъв случай не прекалявайте с горещата вода, но хубава вана с дълбоки, успокояващи аромати и етерични масла със сигурност ще се отрази добре на кожата ви.

57

6. Подхранете кожата. Ако и вашата е особено чувствителна в студеното време, три пъти в седмицата залагайте на дълбоко почистваща и освежаваща маска, по възможност с натурален състав.

7. Дишайте дълбоко. Поемете си дълбоко въздух, когато сте в пряк контакт с чист такъв. Всички знаем, че мъглата понякога не е точно мъгла, а резултат от динамичния живот в града. Избягайте за уикенд в планината, кожата ви ще изрази благодарност!

8. Масаж, масаж и пак масаж. Излизайки от банята, масажирайте лицето и тялото си с подходящите продукти и етерични масла, за да стимулирате кръвообращението и да намалите иначе обемните пори.

9. Сънят е истината. Каквото и да си говорим, няма как да искаме впечатляващи резултати, ако спим по 3 часа всяка вечер. Минимумът от поне 8 е задължителен, копринената калъфка - все още по желание.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA